Haul Czerwcowo-wakacyjny ;)

czwartek, 3 lipca 2014

Kochani!
Jak wracać, to wracać z czymś konkretnym! Jako, że dziś urządziłam sobie szybką wycieczkę do Poznania, z racji tego, że kilka rzeczy musiałam załatwić postanowiłam kupić kilka rzeczy ;) Niektóre, które zaraz przedstawię dostałam niektóre kupiłam – a te raczej w promocji bo zwykle czaję się na drogie rzeczy i kupuję je z rabatem – bo tak się bardziej opłaca. Z góry chciałabym przeprosić za tragiczną jakość zdjęć, ale chwilowo nie jestem w posiadaniu aparatu i trzeba się ratować tym co się ma ;)
PhotoGrid_1404134951215Zacznijmy od tego co dostałam, a dostałam 3 produkty z Bath&Body Works :
- Mgiełka do ciała waniliowa Warm Vanilla Sugar cena regularna 24,99 zł za 88ml. Zapach ta mgiełka ma dość intensywny ale przyjemny dla fanów wanilii ;) Utrzymuje się w miarę długo i w zasadzie nie można o niej nic złego powiedzieć
- 2 balsamy do ciała Carried Away Shea & vitamine E oraz White Citrus Shea & vitamine E cena regularna 19,99 zł za 88ml. Zapachy świeże, słodkie, nie duszące. Świetnie nawilżają i pozostawiają skórę miękką i delikatną, ponadto świetnie się sprawdzają – przynajmniej u mnie- w przypadku gojenia ran, szybko zabliźniają się co u mnie działa zdecydowanie na plus ;)
Produkty te zostały kupione w promocji 2+1 za 1gr ;)
Natomiast sama kupiłam kiedyś/teraz :
- Tusz do rzęs Bourjois mascara Twist up the Volume cena regularna ok. 50 zł za 8ml ja kupiłam w promocji za ok. 33zł. Tusz świetny, nie sklej rzęs, dobrze rozczesuje, nie pozostawia grudek i bardzo dobrze wydłuża i pogrubia. Wydaje mi się, że jest to jeden z tych produktów, które są warte swojej ceny ;) Bardzo polecam ;) Ja zakupiłam w Rossmanie
- Pomadka ochronna Laura Conti fruit water viramin grape cena regularna ok. 7/8 zł za nie wiem ile gram ;) Pomadka nawilżająca z witaminą A i E chroni przed wysuszeniem nawilża i wygładza – tak pisze producent, ja jeszcze ni próbowałam jak przetestuję, to będę mogła coś więcej powiedzieć. Ja kupiłam w Rossmanie
- 4 lakiery z essence z serii color&go
a) żółty nr 137 wanna be your sunshine
b) zielony/limonkowy nr 138 L.O.L
c) pomarańczowy nr 145 flashy pumpkin
d) miętowy nr 146 that’s what i mint
Cena regularna 6,99 zł za 8ml ja kupiłam w promocji Super Pharm 1+1 za 1 gr. Tych 4 jeszcze nie testowałam ale mam inne kolory z tej serii i się jeszcze nie zawiodłam więc jestem dobrej myśli ;)
- 2 kredki do oczy essence nr 01 black – czarna, 04 wite – biała. Cena regularna 4,99 zł za chyba 1g, kupione w Super Pharm. Jeszcze nie testowałam ale miałam inne kredki essence i sytuacja wygląda jak w przypadku lakierów ;) Przetestuję – zobaczę ;)
- Cień do oczu z Lancome Obmre Absolute nr410 cena regularna 109,99 zł za 2,5g – i ja za tyle kupiłam w Douglasie :/ Strasznie drogie ale podobno świetne. Tyyle się naczytałam i postanowiłam kupić. Jest bardzo mocno napigmentowany i to na plus ;) Nic więcej jeszcze nie wiem
- 2 formy do lodu i kubełek do lodu z empiku ;) Wchodzę do empiku już zmęczona zakupami, patrzę a  tu takie śmieszne ceny – formy do lodu po 1,68 i 0,89 zł, a kubełek 1,29 zł! W regularnej cenie musiałabym zapłacić 38,70 a tak zapłaciłam UWAGA!!! 3,83 zł ;)Śmiesznie tanio! A foremki mają świetne kształty – płetwa rekina i szklaneczka ;)
- 2 naszyjniki z Sinsay’a jeden na grubym łańcuchu z napisem „Queen Bitch” w regularnej cenie za 29,99 zł ja kupiłam za 3,99zł i drugi na zwykłym łańcuszku napis HATE w regularnej cenie 14,99 zł ja kupiłam za 2,99 zł. Sinsay ma świetne promocje na biżuterię i chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się tam kupić żadej ozdoby za więcej niż 6 zł. Jedynie nie polecam butów – jedne trampki vans’o podobne po 3 tygodniach miały popękane podeszwy, a dziś reklamowałam balerinki kupione w PIĄTEK! Założyłam je 1 raz i się całe rozkleiły :/

To chyba byłoby na tyle w kwestii tego Haul’a mam nadzieję, ze się nie zawiedliście. Niedługo mam nadzieję, ze powrócę z czymś nowym ;)Pozdrawiam wszystkich czekoladoholiczków i do następnego !
Część!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Czekoladoholiczkaa © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger