Tag: 25 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwszą ;) Cz.1

wtorek, 12 sierpnia 2014

Hej Kochani!
Obiecywałam, ze nie będzie dużych przerw, oczywiście się nie wywiązałam, za co oczywiście wszystkich przepraszam. Postanowiłam zrobić ten tag, bo z jednej strony czuję się bardziej szczęśliwa niż przez ostatnie Hmmm.... długo :) Ale z drugiej strony ciągle czegoś brakuje, więc postanowiłam znaleźć 25 rzeczy dzięki którym czuję się szczęśliwsza ;)  Podzieliłam ten tag na 2 części, bo chyba bym umarła gdybym miała opisywać naraz 25 rzeczy ;) Oto 12 pierwszych  :
1. Książki - ponieważ pozwalają uciec od problemów, wejść w świat często wyidealizowany, w którym chciałoby się żyć. Można odnaleźć swoje cechy w wielu bohaterach i stwierdzić, że na miejscu danego bohatera podjęłoby się dokładnie taką samą decyzję, czy zdecydowało na podobny ruch.

2. Świeczki - niesamowicie mnie uspokajają i dają poczucie harmonii dzięki czemu mogę się np. spokojnie uczyć ;) A ich zapach sprawia, że robi mi się niesamowicie lekko na duchu - w zasadzie nie mam pojęcie czemu tak jest, ale takie właśnie mam uczucia ;)

3. Lakiery do paznokci - moja mania ;) Lakierów mam dwa pudełka, wiele nigdy nie używanych ;) To mocno odstresowujące i takie... Kobiece? Do szkoły nie mogę paznokci malować na kolor jedynie odżywki i nudy, więc w wakacje pełna gama kolorystyczna ;)

4. Kosmetyki - jak to każda dziewczyna, lubię dobrze wyglądać, ale uwielbiam sam makijaż. To eksperymentowanie kolorami, grubością,długością, intensywnością, to coś pięknego.

 5. Biżuteria - bo ja uwielbiam być jak choinka ;) Chyba nie byłoby dnia żebym nie założyła chociaż wkrętów, albo delikatnej bransoletki. Dzięki temu czuję się w pełni... ubrana? Tak chyba tak ;)

6. Wyjścia ze znajomymi - tu chyb anie trzeba wiele mówić, więc ja nie powiem nic ;p

7. Dłuugie rozmowy - są bardzo budujące, pozwalające sprawdzić naszą reakcję na właściwie każdy temat, bo pewnie każdy podczas całonocnej rozmowy czy to z kimś z rodziny czy z przyjacielem/przyjaciółką
dotknęło się chyba każdego możliwego tematu chociaż w dwóch zdaniach ;p

8. Zakupy - kocham, wielbię, ubóstwiam. Przymierzanie setek ciuchów, przechadzanie się, oglądanie, kupowanie - istne niebo ;)

9.Bieganie - dla mnie idealne jak mam zły humor czy za dużo rzeczy na głowie. Wystarczą słuchawki i jakieś w miarę sprawne buty i byle przed siebie. Nie myśleć, nie analizować, po prostu biec.

10. Kawa - kawa dobra na wszystko ;) Na zmęczenie, na dobry i na zły humor. Smaczna, pożywna, pobudzająca ;) istna ambrozja

11. Spanie - patrz punkt 6 ;)
12. Gotowanie - to chyba jedna z niewielu moich pasji. Kiedy gotuję odpoczywam, bo nie muszę myśleć, co najwyżej o ilości potrzebnych składników ale to odpręża, przynajmniej mnie ;)


To pierwsza 12, w krótce druga część ;) Mam nadzieję, że się nie zawiedliście;) 
Buziaki i do następnego!
Cześć!

2 komentarze:

  1. Super tag, czy ja mogłabym wykorzystać go na swoim blogu? Oczywiście, napisałabym w poście, że to ( chyba ) Twój pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) To nie jest mój tag, on już jakiś czas krąży w internecie ;) Tak więc możesz brać ;)

      Usuń

 
Czekoladoholiczkaa © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger