Wakacyjne nudy - Ulubieńcy lipca ;)

środa, 6 sierpnia 2014

Hej Miśki!
Wybaczcie, że tak długa przerwa byłą na blogu jednak mimo tego, że moje wakacje nie są może jakoś super bogate we wrażenia to jednak czasami zdarzy mi się wyjechać ;) Wróciłam w niedziele z obozu formacyjnego i jestem meega pozytywnie naładowana ;) Dziś podzielę się z wami moimi ulubieńcami lipca, troszkę zmodyfikuję ten tag, żeby był bardziej mój, bardziej niepowtarzalny ;) Zaczynajmy ;)
1. Ubranie
W Lipcu moim nr 1 były zwykłe, proste bokserki. Pasują do wszystkiego, są wygodne, nie grzeją, co jest ważne w lipcu i można w nich robić wszystko ja np. w nich spałam byłam na warcie i podchodach całonocnych, kąpałam się i chodziłam na co dzień, tak więc polecam ;)
2. Dodatek (biżuteria)
W lipcu było bardzo ciepło, więc nie nosiłam wiele biżuterii jak już to kolczyki wkęty różyczki w pastelowych kolorach. Nosiłam je bo nie przeszkadzają latem, a bardzo dodają uroku i są zarówno eleganckie (beżowe, czarne, pudrowe) jak i młodzieżowe (niebieskie, pomarańczowe, różowe).
3. Akcesoria
Hmm... W lipcu chyba nie było nic takiego, chyba że jako akcesorium można zaliczyć lusterko ;) To w takim wypadku byłoby to podręczne lusterko, a w zasadzie lusterka bo w każdej torebce jest jakieś ;)
4. Przekąska
Smoothies owocowe moim nr1! Lekkie, zimne, zdrowe, pożywne. Czego chcieć więcej gdy w wakacje leży się na trawie na kocu czy na tarasie. No nic! Moimi ulubionymi smakami są : banan, truskawka i jeżyna z maliną(z ogrodu oczywiście)
5. Napój
Mrożona kawa ;) Zrobiona własnoręcznie rzecz jasna. Z dużą ilością mleka i bitą śmietaną i najlepiej z podwójnego espresso. Niebo po prostu. Nie ma co tu dużo mówić ;) 
6. Film i/lub serial.
Z filmów to Niezgodna, jednak po przeczytaniu książki film wydaje się słaby, to jednak za każdym razem jak go oglądam to się zachwycam. Oraz Ósmoklasiści nie płaczą, film piękny, wzruszający, doprowadzający do szlochu(przynajmniej mnie). Seriali chwilowo nie oglądam, bo Supernatural skończyłam a chwilowo nie mam ochoty tracić czasu na kolejny bo przez Supernatural olałam troszkę szkołe :/ więc chwilowo nie, ale w przyszłości na pewno Teen Wolf i American Horror Story ;)
7. Książka ;) 
Chyba moja ulubiona kategoria ;) No to jedźmy po kolei : cała trylogia "Niezgodnej" - cudowna, wzruszająca, pouczająca, pełna poświęceń i życiowych lekcji; "Morze Spokoju" - piękna, niesamowicie smutna, o nienawiści do samej siebie, chęci zemsty i zniszczenia samej siebie; trylogia "Millenium" to dopiero kończę ale uważam, że należy jej się miejsce tutaj.  Powieść kryminalna, mocno brutalna, bezpośrednia, dla osób o mocnych nerwach, które są w stanie przebrnąć przebrnąć przez mocno niesmaczne i przyprawiające o mdłości opisy. Jednak książka niesie swoje wyraźne przesłanie i to jest genialne ;) 
8. Blog/kanał na yt
W kwestii blogów to tak : http://rmlifestyle.com/ Maślak rozbraja system ;) Świetny blog, prowadzony przez mistera wielkopolski 2014 <3 Ubóstwiam
Kanał na yt to chyba niezmiennie (nie będę podawać linków bo gdzieś chyba są) : Zmianoholiczkaa, WobecObiektywu, McAndyVlog i SerafinTv
9. Aplikacja na telefon/Strona internetowa
Aplikacja : Photo Gird do obróbki zdjęć 

Strona internetowa : Zszywka ;) Strasznie się wkręciłam @MyOnlyDream -> wpadajcie, obserwujcie 
10. Piosenka
Duużo tego było ;) To może ja wam po prostu podlinkuję ;) Ale wybiorę 3 najlepsze 
https://www.youtube.com/watch?v=Q5eGSSul_4o&hd=1
https://www.youtube.com/watch?v=o-zNYMO6SyQ&hd=1
https://www.youtube.com/watch?v=Yx39-jnpZH8


To chyba na tyle w kwestii ulubieńców. Mam nadzieję, że się nie zawiedziecie i jeśli jesteście nowi, zostaniecie na dłużej ;) Tradycyjnie dorzucę wam moje zdjęcia jak tam sobie żyję ;) 
Buziaczki i do następnego Miśki !
Cześć!








0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Czekoladoholiczkaa © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger