(Nie) Dostępne w Polsce.

poniedziałek, 7 lipca 2014

Hej Kochani!
Opowiem Wam dzisiaj krótko o tym, że powinnam bardziej doceniać sklep jakim jest biedronka.
W piątek (tknięta jakimś dziwnym przeczuciem) pojechałam z tatą na zakupy...
... I znalazłam w biedronce super przepiśnik i...SUCHE SZAMPONY BATISTE!
Tak właśnie. Szał na te szampony mam wrażenie nigdy się nie skończy,a trwa już dość długo. W pośpiechu wzięłam dwa - o zapachu Tropical i Blush czyli chyba najpopularniejsze ;) Wydaje mi się, że zdecydowałam się na te akurat zapachy ponieważ dużo o nich czytałam i obejrzałam nie jeden filmik. Szampony były mam wrażenie śmiesznie tanie, bo kosztowały zaledwie 10.99 za sztukę. Jeszcze ich nie testowałam,ale jak tylko wypróbuję to na pewno coś o nich napiszę ;) Chwilowo goszczą na mojej półce, a ja jestem wniebowzięta, że nareszcie je mam, bo (nie ukrywając) polowałam na nie od roku myśląc, że są niedostępne w Polsce. Jak się okazało już są ;)
Głupia ja!

To chyba wszystko na tę chwilę ;) Myślę, że jutro pojawi się jakaś nowa, dłuższa notka.
No to do następnego Kochani!
Cześć!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Czekoladoholiczkaa © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger