Wakacyjny Tag!

niedziela, 20 lipca 2014

Kochani!
Dzisiaj wakacyjny tag ;) Kilka informacji o moich wakacjach ;)
1. Jakie są Twoje ulubione lody?
Grycanowa czekolada i mięta. mniam ;)
2. Twój ulubiony owoc?
Uwielbiam wszystkie owoce z wyjątkiem ananasa, porzeczek i czerwonych malin.
3. Japonki, sandały czy baleriny?
Baleriny! Ja mam 4 pary i prawi codziennie mam je na nogach ;) Japonek nienawidzę, bo uważam, że to tak wiejsko jak ktoś chodzi w nich po mieście. Sandałki akceptuję mam 3 pary, ale rzadziej je noszę.
4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?
Ostatnio złamałam paznokieć u nogi uderzając nogą w stół :/ tak więc chwilowo nie mam pomalowanych,ale jak malować, to na 1 kolor najlepiej wybijający się
5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
Nie  chodzę nad wodę, ale jak już to nikini i tankini
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?
Słońce - jedna mam bardzo jasną karnację i jak się opalę to wyglądam jak rak czy burak. Jednak nigdy przenigdy samoopalaczy czy solarium.
7. T-shirt czy top?
I to i to :) Zaleznie od sytuacji nastroju
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Spódnice i sukienki! Przewiewne, klasyczne idealne na letnie upały.
9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?
Depilator ;)
10. Baseny czy jezioro?
Żadne. Nienawidzę wody. Brrr...


To chyba wszystko, co chciałabym przekazać wam w tym tagu. Możecie jeszcze zobaczyć kilka zdjęć z moich wakacji. Buziaczki i do następnego. Cześć!





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Czekoladoholiczkaa © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger