Tag : 25 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwszą ;) Cz.2

czwartek, 14 sierpnia 2014

Hej Kochani!
Jak mija wam sierpień? Ja te wakacje mam (nie)stety leniwe i mało aktywne. Mam nadzieję, jednak, że wy czerpiecie jak najwięcej z tegorocznych wakacji ;) Ja uważa, że chociaż raz w życiu można nie robić zupełnie nic w wakacje - to jest ten rok ;) Powiem wam szczerze, że cieszę się, że za dwa i pół tygodnia wracamy do szkoły ;) Ale miała być druga część tagu : 25 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwszą, tak więc o to druga 13 :
13. Szycie - jedyna forma artyzmu w której się wyrażam, bez ryzyka ;) Uwielbiam szyć poduszki to świetne ;) Robisz dokładnie taką jaką chcesz, masz pewność, że nikt nie zrobi takiej samej i jest to Twoja, możnaby rzec żywa reklama ;)
 14. Filmy i seriale - cóż, co tu dużo mówić ;) Wystarczy ciekawa fabuła i, a może przede wszystkim przystojni aktorzy i to wystarczy, żeby wiele czasu uciekło ;) Ja oglądam je tak dla chwili relaksu czy tzw. odmóżdżenia ;)


15. Całonocne podchody - uwwwielbiam <3 noc, ciemno, las,pola, bagna, super fabuła jak np. apokalipsa czy amnestia po wojnie oraz znajomi będący częścią tejże fabuły ;) Adrenalina bierze górę nad rozumem i robi się rzeczy, których nigdy nie zrobiłoby się w normalnych okolicznościach. Wymarsz o godz.22, powrót w okolicach 6 nad ranem. Niebo ;)
16. Czekolada oczywiście - czy tutaj trzeba dużo mówić? Czekolada to czekolada, lek na całe zło. Ją można jeść 36h/dobę ;) I zawsze będzie smakować tak samo dobrze ;)
17. Filmiki na yt - prócz tego, że są świetne na nudę, to są śmieszne, pomocne, kreatywne, podnoszące na duchu i  baardzo różnorodne
18. Pomaganie ludziom - mam tutaj na myśli pomaganie w rozwiązywaniu najróżniejszych problemów, czy to większych czy mniejszych ;) Jest to na prawdę podnoszące na duchu i takie motywujące do dalszych działań w tym kierunku
19. Pandy - najpiękniejsze, najcudowniejsze, najukochańsze zwierze na świecie ;) Powiedziałam sobie, że chce pandę zobaczyć, najbliższa jest w zoo w Niemczech i jeszcze w tym roku powinnam tam pojechać, żeby ją zobaczyć ;) pandy są cuuuuudowne, jednak człowiek w dużej mierze przyczynił się do tego, że są bliskie wyginięciu, ale spokojnie, pomożemy im ;D

20. Czaty - mimo tego, że jest tam wielu - nie oszukujmy się - ludzi średnio kompetentnych, to jest tam cała masa świetnych ludzi, z którymi można spokojnie porozmawiać o różnych, na prawdę różnych rzeczach ;) Ale i tak najśmieszniej jest wtedy, kiedy orientujesz się, że rozmawiasz z osobą, którą znasz, tak z życia ;) Genialne uczucie ;D
21. Robienie kolaży - z wycinków z gazet rzecz jasna ;) Uwielbiam je  robić np. pod podkładkę na biurko, na zeszytach czy w ramkach na zdjęcia, są w 100% moje bo znajdują, się tam rzeczy wybrane przeze mnie i takie które mnie się podobają ;D
22. Muzyka - dlaczego wpadłam na to tak późno? :D Ja nie umiem funkcjonować bez muzyki. A przynajmniej nie lubię. Z muzyką robię wszystko - no dobra, prawie wszystko - uczę się, czytam, gotuję, zasypiam, myję się, maluję, odpoczywam, jem ;) Ona relaksuje, uwalnia od natłoku myśli, czasem pomaga coś przeżyć, ale to chyba wie każdy kto słucha muzyki
23. Koncerty - czy tu trzeba dużo mówić? Stanie wśród tysięcy osób, które kochają tą samą muzykę co Ty, ulubionych wykonawców widzisz z kilku metrów, i czujesz jak wszystko dookoła jest wypełnione dźwiękami Twoich ulubionych piosenek ;D
24. Robienie zdjęć - kiedy od Ciebie zależy co uchwycisz, co wyostrzysz, co zobaczą inni. Wybierasz to co chcesz pokazać, nic więcej ;)
25. KSM - Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży. Możliwe, że brzmi strasznie, to wcale takie nie jest. Jest to stowarzyszenie kształtujące dojrzałych chrześcijan. Podzielone jest na oddziały działające na terenie (wydaje mi się) całej Polski, przy parafiach czy uczelniach. KSM łączy, daje poczucie wspólnoty i przynależności do grupy, tu nie ma osoby, która nie byłaby zaakceptowana czy nie pasowałaby. Genialne, ja uwielbiam ;D



To tyle w kwestii tego tagu. Jeśli macie jakieś wątpliwości, czy pytania, koniecznie napiszcie ;D
No to do następnego!
Cześć! ;D

2 komentarze:

  1. Z tego co tutaj wymieniłaś, to dla mnie tylko pasuje to, że też bez muzyki żyć nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! wspaniale ,że szyjesz :) ja bawię się non-stop DIY :) szyć umiem jedynie ręcznie ciagle odkładam nauke na maszynie bo własciwie nie wiem od czego zacząć :) tez oglądam seriale chociaz osttanio coraz mniej ma na to czasu :) w wolnych chwilach spędzam czas z Chłopakiem albo po prostu piszę swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

 
Czekoladoholiczkaa © 2013 | Plantilla diseñada por Ciudad Blogger